Ми пропонуємо 2 способи доставки:

  1. У ВІДДІЛЕННЯ НОВОЇ ПОШТИ

Замовлення відправляється в день оформлення або на наступний день (у разі, якщо відділення НП вже не працює).

Доставлена посилка зберігається у відділенні 7 днів (Нова пошта), у разі не отримання, на 8 день замовлення автоматично повертається назад відправнику.

 

  1. САМОВИВІЗ З НАШИХ МАГАЗИНІВ ЗА АДРЕСОЮ:

  • м. Харків вул. Пушкінська 54 магазин «Джинс клуб» 

Час роботи магазину: ПН-ПТ 10:30-17:00, СБ-НД 10:30-17:00

Вартість доставки - безкоштовна
 

 

СПОСОБИ ОПЛАТИ:

1. Наложеним платежем у відділенні Нової Пошти (відправка з предоплатою 100 грн). 

Комісія за накладений платіж по тарифам перевізника Нової пошти становить 20 грн + 2% від суми замовлення.

2. Переказ на карту Приватбанку чи Монобанку – без комісії

Оплата на карту без комісії з нашого боку. 

3. Оплата готівкою при отриманні в нашому магазині

4. Оплата на сайті.

 

ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ:

При отриманні обов’язково перевірте зовнішній вигляд та наявність всього товару у Вашому замовленні.

У випадку виявлення браку або відсутності товару в посилці – необхідно відмовитись від отримання одразу у відділенні НП або в магазині. При виявленні цих недоліків поза межами пунктів видачі скарги не приймаються.

 

ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ

Ми здійснюємо повернення/обмін товару згідно з законодавством України.
 
Товар, який придбали в нашому інтернет-магазині «Джинс клуб» Ви можете повернути або обміняти у випадку, якщо товар не було використано та збережено товарний вигляд (етикетка та ярлики повинні бути не зняті з товару).  Протягом 14 днів з моменту отримання. Доставка за рахунок покупця, без накладеного платежа.

 

Щоб повернути/обміняти товар Вам необхідно виконати наступні дії:

  1. Звернутись до наших менеджерів (Viber, Telegram, WhatsApp) +380 95 127 67 76. Товар необхідно відправити: м. Харків, відділення Нової пошти №74, Ляхова Катерина Юріївна, 0664568970.

  2. Обережно запакувати товар.

  3. Доставка за рахунок покупця, без наложеного платежу.
  4. Надіслати товар з будь-якого відділення Нової пошти. Фото квитанції про відправку необхідно відправити нашим менеджерам (Viber, Telegram, WhatsApp) +380 95 127 67 76. Крім того, вкажіть реквізити для повернення коштів.

  5. Після отримання та перевірки товару, протягом 2 днів ми повернемо кошти.